2013. január 17., csütörtök

.:Chapter 0:.

Hello sziasztok:)! Hát... itt vagyok egy új bloggal remélem tetszeni fog és sok olvasóm lesz!Örülnék egy pár visszajelzésnek is!Az első rész szerintem február közepe fele lesz fent, mikor már nem lesz sok a másik blogomból.. *http://lifewasperfectbut.blogspot.hu/*  Jó olvasást.:)
Puszi,Wiwii.x



Anabell vagyok,de általában mindenki Bellának szólít.Az életem szinte hibátlan, van egy csodálatos barátom, Liam Payne, a tanulás is remekül megy már csak egy vizsgám van, a többi nagyon jól sikerült.Különcnek tartom magam valamilyen szinten, hisz ilyen korban mindenki kivágott mini ruhákban jár, de én jól érzem magam egy térdig érő szoknyában is.Nem a ruha határozza meg az embert.Alapból is szerény vagyok, nem szeretek a középpontban lenni vagy kitűnni a tömegből.Imádok rajzolni!Ez a hobbim, bár ritkán van szabadidőm, de akkor mindig alkotok.Nagyon kedvelem a kutyusokat is,mindig volt egy a háznál, hisz anyukám kedvenc állata.A mostani ebünk, egy lány Golden Retriever, aki a Tracy névre hallgat, nagyon okos, már négy éve hűséges társunk.
Sokan nem szeretnek, mert a One Direction közelébe vagyok, irigyek.Liamet már nagyon rég óta ismerem, de egy éve úgy döntöttünk, hogy megpróbáljuk egy párként is hogy olyan jól kijövünk e mint az előtt.Szerencsére igen, boldogabb nem is lehetnék.Az összes bandataggal jól kijövök, bár Hazza az ellentétem.Mindig tudunk vitatkozni valamin, persze nem komolyak az összetűzéseink, csak amolyan baráti viták, amik béküléssel fejeződnek be.Zayn..hát ő Zayn nagyon kedvelem, bár az nem tetszik, hogy cigizik, de tisztelem, hogy próbál leszokni.Louis a móka mester!Vele sosem vitatkoztam még,jól megértjük egymást, egyszerűen fantasztikus személyiség.Niall a legjobb barátom, annyira megértő, neki általában kisírhattam a bánatom, mindig feldob valamivel, amitől máris mosolygok.Hihetetlen egy fiú!
A családom, hát nem igazán tudok róluk mit mondani, teljesen szokványosak a hétköznapjaink.Anyukám ovónőként dolgozik, nagyon szereti a gyerekeket.Apukám ügyvéd, nem a komolyabb fajtából, csak ritkán van távol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése