2013. március 26., kedd

.:Chapter 1:.

Jaj hát sziasztok drága olvasóim!Remélem sokan látjátok ezt a bejegyzést, nem tudom mi lesz a bloggal, fogalmam nincs hogy folytatni fogom e , de megpróbálom elkezdeni.Kívánjatok sok sikert;)
Jó olvasást, kedves idegen vagy épp egy régi olvasóm!
Puszi,Wiwii.



.:Bella szemszöge:.

Egy unalmasnak tűnő nap vette kezdetét reggel. Lementem, ettem, néztem a TV-t, nem találtam a helyem a lakásban. Szünet van és én máris úgy kezdem hogy unatkozok, hát remek. Megelégeltem a semmittevést és rácsörögtem a barátnőmre Katelinre, hogy nem e ér rá egy óra múlva, lemehetnénk a tengerpartra sétálni. Igent mondott, állítása szerint ő is épp punnyadt és várt a csodára, hogy történjen a mai napon valami. Bementem a szobámba és magamra kaptam egy rövid neon zöld nadrágot, hozzá egy mintás fekete felsőt, majd belebújtam a kedvenc kék tornacipőmbe.Hajamat a fejem tetejére fogtam majd ismét a nappaliba igyekeztem, mert kezdődött a kedvenc műsorom. Kényelmesen elhelyezkedtem a kanapén majd rátapasztottam a szememet a képernyőre. Nem sokkal később a csengő zökkentett ki a GG világából, felpattantam majd ajtót nyitottam.
-Sziaaa.-ugrott a nyakamba Kate.
-Hello.-mosolyogtam majd arrébb álltam hogy be tudjon jönni.
-Kérsz valami inni?-kérdeztem.
-Nem köszi, indulunk?
-Egy pillanat, máris!
Felszaladtam a mobilomért, majd elindultunk. Végigcsevegtük az utat, majd leültünk a homokba és napoztunk egy kicsit. Mindig is feltett szándékom volt Katet összehozni Niallel, ezt már mondtam Linek is, neki is tetszett az ötlet. Végülis egyikőjük se olyan hogy szakítás után választásra kényszerítene minket.
Aranyos, kedves, vicces barna hajú lány, szerintem pont Niallerhez illene, de nem szereti ha beleavatkozok a szerelmi ügyeibe. Akaratos, makacs csaj jobban szereti maga megoldani a dolgait, persze ez érthető, de csak segíteni szeretnék neki.
Egy óra fele elmentünk fagyizni, majd eldöntöttük hogy be megyünk az egyik boltba, mert Kate szeretne egy napszemüveget, mert a mostanit eltörte még reggel. Mázlink volt, mert hamar találtunk egy ízlésének megfelelő darabot, remekül állt neki!
Tudtam hogy a szüleim csak este jönnek haza, mivel egy másik városban voltak, meglátogatták Emmát és a kislányát.Nem rég szült anya tesója és baba nézőbe mentek, ez így szokás.
Öt óra fele átmentünk Katehez és megnéztünk egy filmet, amit végigbeszéltünk. Igazából a szülei házassági évfordulójára akart egy meglepetés bulit szervezni nekik és megígértem hogy segítek neki ezt megvalósítani. Nem igazán vagyok otthon az ilyen tervezős dolgokban, de szerintem megtudok rendelni egy tortát és az udvart is feltudom díszíteni. Egyszerűen hangzik, de biztos lesz néhány akadály, nem fog zökkenő mentesen menni a dekorálás. Kicsit szétpakoltunk, megnéztünk néhány weboldalt is, hátha találunk valami jó ötletet, voltak jók, de akadtak nagyon elvont giccses baromságok is. Megállapodtunk pár dologban, de mikor ránéztem az órára elhűltem az idő láttán, fél nyolc. Gyorsan szedelőzködtem, elköszöntem,  majd indultam haza, hisz vacsorával akartam várni a szüleimet.
Berobbantam az ajtón leöltöztem majd a konyhát vettem célba. Nem volt szándékomban három fogásos menüt összedobni, csak egy egyszerű tésztás ételre gondoltam. Ide-oda mászkáltam a konyhában, mint valami háziasszony, igazából élveztem a dolgot, lehet hogy máskor is én főzök.
Épp kész lettem a terítéssel, mikor megcsörrent a telefonom, apa hívott, így boldogan vettem fel.
- Hello!- vigyorogtam.
- Az történt, hogy mikor jöttünk haza, egy kamioson jobb oldalról belénk jött és -felzokog- pont Lily ült a kocsi azon részén.. már nem tudtak segíteni rajta.Én...- kiesett a kezemből a készülék majd a földre rogytam.
Több percig folyamatosan zokogtam, alig tudtam levegőt venni, csak arra tudtam gondolni, hogy meghalt, már nincs többé anyukám.
Legbelül még fel se fogtam, egy fél óra elteltével is vártam, vártam hogy belépjen az ajtón és megkérdezze, hogy telt a napom, mit tervezek holnapra, vagy bármi.
Nem észleltem az idő múlását, csak arra lettem figyelmes hogy valaki belép a helységbe, felém közeledik, felemel a hideg padlóról és a szobámba visz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése